Τρόποι πληρωμής και παράδωσης
Α) Με όλες τις ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ κάρτες VISA , MASTERCARD ,
Παραγγελίες που γίνονται με Πιστωτικές Κάρτες πρέπει να αποστέλλονται στην
διεύθυνση του κατόχου της κάρτας . Στη (secure) φόρμα παραγγελίας συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα πεδία (αριθμό κάρτας, ημερομηνία λήξης της και τράπεζα έκδοσης). Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα θα πρέπει να είστε παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την πιστωτική σας κάρτα και την ταυτότητά σας.. Δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο. Το ίδιο ισχύει και αν παραγγέλνετε για λογαριασμό εταιρίας. Σε αυτή την περίπτωση η κάρτα θα πρέπει να είναι εταιρική και το όνομα του παραλαβόντος να αναγράφεται στην κάρτα.
Β) Με ΚΑΤΑΘΕΣΗ σε τραπεζικό μας λογαριασμό
Εάν δεν έχετε πιστωτική κάρτα ή αν δεν μπορείτε εύκολα να βρίσκεστε στο σπίτι τις ώρες που παραδίδουμε, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού. Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε ένα από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε
Εurobank : 0026.0141400200463412
IBAN EUROBANK: GR4002601410000400200463412
Εθνική : 152 / 96310038
IBAN ΕΘΝΙΚΗ:GR2201101520000015296310038
Alpha Bank : 238-00-2310000400
IBAN Alpha Bank:GR4301402380238002310000400
Τράπεζα Πειραιώς : 6856 1240 76602
IBAN Πειραιώς:GR1601718560006856124076602
και ενημερώστε μας είτε με αποστολή φαξ του καταθετηρίου είτε με τηλεφωνική επικοινωνία με το κατάστημα μας (Για να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος).
Αν χρησιμοποιείτε web banking μπορείτε να κάνετε την κατάθεση του ποσού και να μας στείλετε με email στο info@parts.grτην απόδειξη της κατάθεσης. Επιλέξτε την τράπεζα που επιθυμείτε στην παραπάνω λίστα (κάνοντας click στην τράπεζα σας ) και θα παραπεμφθείτε στην αντίστοιxη σελίδα (web banking) της τράπεζας σας.
Γ) Με ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ
Κατά την παράδοση του προϊόντος γίνετε και η πληρωμή του.
Η δυνατότητα αυτή δίνετε μόνο όταν η μεταφορά γίνετε με courier .
2) Μεταφορά και Παραδόσεις
Η παράδοση των προϊόντων μας μετά την επιβεβαίωση διαθεσιμότητας είναι άμεση.
Μπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα ως εξής :
Α) Από το κατάστημα μας από τις 08.00 έως τις 16.00
Β) Με Courier,μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες στο χώρο σας
(Η συνήθης παράδοση γίνετε την επόμενη της παραγγελίας).
Η εταιρεία μας έχει συνάψει ειδικές τιμολογιακές συμφωνίες με εταιρείες courier.
Οι δυσπρόσιτες περιοχές τιμολογούνται με ειδικές χρεώσεις. Στη διάθεση σας
λίστα με τις περιοχές αυτές.
Γ) Με μεταφορική εταιρεία (Κυρίως για ογκώδεις ανταλλακτικά)).
Η παράδοση των προϊόντων γίνετε στις κεντρικές αποθήκες ή στα σημεία διανομής της κάθε μεταφορικής εταιρείας της περιοχής σας. Παράδοση στο χώρο σας γίνετε (ανάλογα με την περιοχή ) μετά από αίτηση σας και με το ανάλογο κόστος.
Το κόστος μεταφοράς δεν περιλαμβάνετε στην τιμή των προϊόντων.
Α) Με Courrier : Το κόστος μεταφοράς αναγράφετε μέσα στο τιμολόγιο αγοράς των προϊόντων και πληρώνετε με το συνολικό αντίτιμο.(εκτός από τις δυσπρόσιτες περιοχές)
Β) Με μεταφορική εταιρεία :: Το κόστοs μεταφοράς δεν αναγράφετε μέσα στο τιμολόγιο αγοράς των προϊόντων και πληρώνετε στην μεταφορική εταιρεία κατά την παραλαβή των προϊόντων . Οι δυσπρόσιτες περιοχές τιμολογούνται με ειδικές χρεώσεις.
Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για
Α) καθυστερήσεις που οφείλονται στον μεταφορέα. Τα μεταφορά των προϊόντων σε κάθε περίπτωση επιβαρύνουν τον αγοραστή και ταξιδεύον με αποκλειστική ευθύνη του. Σε περίπτωση ζημιάς κατά την μεταφορά ουδεμία ευθύνη φέρει η «Κετσελίδης Νικόλαος & Σια ΕΕ»
Β) καθυστερήσεις λόγω ανώτερα βίας.
4) Καθυστέρηση παραγγελίας
Η παραγγελιά μπορεί να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
Α) Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας.
Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις μεγαλύτερης καθυστέρησης από την κανονική της παράδοσης από τον προμηθευτή μας για διάφορους λόγους. Σε κάθε περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε να σας ενημερώσουμε και να σας προτείνουμε εναλλακτική λύση . Σε περίπτωση που δεν είστε σύμφωνos σε εναλλακτική λύση προβαίνουμε σε ακύρωση της παραγγελίας και τυχόν επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση που έχει ήδη πληρωθεί.
Β) Το προϊόν που παραγγείλατε έχει καταργηθεί ή δεν είναι διαθέσιμο.
Στα χιλιάδες προϊόντα που διαθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου οι προμηθευτής μας ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνουν ότι σταματούν την παραγωγή τους, ή τα καταργούν , ή καθυστερούν την παράδοση τους. . Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
Γ) Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) επικοινωνία μαζί σας. Σε κάθε παραγγελία γίνεται τηλεφωνική ή/και μέσο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) επιβεβαίωση της παραγγελίας σας, στοιχείων και τυχόν διευκρινήσεων.
Δ) Σε ακραία καιρικά φαινόμενα , σε απεργίες καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας.