• Αναζητήστε τα ανταλλακτικά σας και ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ στο ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ μας.        Προσφορά έως 15/03/2017  Service Air condition αυτοκινήτου (Δείτε Εδώ)
ketselidis-kremagieres-ydrablikes-hlektrikes-episkeyes-anakataskeyi-antallaktika-trw-smi-kremagiera
title


Επισκευή  ΚΡΕΜΑΓΙΕΡΑΣ και ΑΝΤΛΙΑΣ  υδραυλικού τιμονιού

Επιλέξτε:

   
   

























Εξειδίκευση στο εμπρόσθιο σύστημα αυτοκινήτων και ελαφρών επαγγελματικών.

Αναλαμβάνουμε
 στο Eξειδικευμένο μας συνεργείο επισκευή κάθε υδραυλικης κρεμαγιερας και αντλιας επιβατικού και 
επαγγελματικού αυτοκινήτου ή μικρού φορτηγού (
Van).
Το σχεδόν πλήρες στοκ επώνυμων ανταλλακτικών και  τα χρόνια πείρας μας  στο κλάδο του αυτοκινήτου εγγυάται
την άμεση και εγγυημένη εργασία.

Η διαδικασία που ακολουθείτε είναι η εξής:

-       * Καθαρισμό  & Λεπτομερή καταγραφή ελαττωματικών σημείων.
Αντικατάσταση όλων των  τσιμουχών, φλαντζών, o-ring, οδηγών.
*  Έλεγχο καλής λειτουργίας στο υδραυλικοδυναμικό μας δοκιμαστήριο, με προσομοίωση έντονης οδήγησης. 
* Δίνουμε εγγύηση καλής λειτουργίας
* Ταχύτατη παραλαβή και επισκευή ώστε να μην ακινητοποιηθεί το όχημα σας.

Δείτε αναλυτικά :
- Για μηχανική κρεμαγιέρα ΕΔΩ
- Για υδραυλική κρεμαγιέρα ΕΔΩ
- Για αντλία υδραυλικης κρεμαγιέρα ΕΔΩ
- Για ηλεκτρική τιμονιέρα ΕΔΩ
- Για ηλεκτρική κρεμαγιέρα ΕΔΩ

     Στη διάθεση σας για κάθε πληροφορία στο τηλ.:  210 9028393


   Επίσης
Πλήρη στοκ ανταλλακτικών για κρεμαγιέρες  

Με πάνω από 25 χρόνια στην αγορά, διαθέτουμε ένα Πλήρη στοκ ανταλλακτικών για κρεμαγιέρες  στις καλύτερες τιμές  :

-       * Ακρόμπαρα κρεμαγιέρας
* Μεσόμπαρα κρεμαγιέρας
* Φούσκες
* Αντλίες υδραυλικών τιμονιών
* Καινούργιες ή ανακατασκευασμένες κρεμαγιερες

Από επώνυμα (OE manufacturer- Α΄ τοποθέτησης) εργοστάσια.

* LEMFOERDER 
* FEBI BILSTEIN
* DELPHI
* TRW
    
 * FEDERAL MOGUL
* MOOG
* 555
    

Δείτε όλα τα ανταλλακτικά μας με αναζήτηση ανά μάρκα και μοντέλο αυτοκινήτου ONLINE στην μηχανή αναζήτησης μας στο
www.parts.gr  ή καλέστε μας στο 210 9028392

Τι είναι υδραυλική κρεμαγιέρα?

Ένα από τα σημαντικότερα μέρη του αυτοκινήτου είναι αναμφισβήτητα και το σύστημα διεύθυνσης

Από την εποχή της αμιγώς μηχανικής κρεμαγιέρας τα πράγματα έχουν αλλάξει άρδην αφού διάφορες λειτουργίες που
κάνουν την ζωή του οδηγού πιο εύκολη εφαρμόζονται ολοένα και περισσότερο. Μεταξύ άλλων αυτό το οποίο κυριολεκτικά
«λύνει τα χέρια» του οδηγού αφορά στην υποβοήθηση του τιμονιού

Τα συστήματα διεύθυνσης που χρησιμοποιούνται στην συντριπτική πλειοψηφία, των σημερινών επιβατικών αυτοκινήτων
διαθέτουν διάταξη κρεμαγιέρας.

Η αρχή λειτουργίας της κρεμαγιέρας βασίζεται σε ένα γρανάζι, το οποίο κινεί έναν οδοντωτό κανόνα μετατρέποντας την
περιστροφική κίνηση σε γραμμική. Όταν ο οδηγός περιστρέφει το τιμόνι δεξιά ή αριστερά,  ανάλογα κινείται και το γρανάζι,
με πολλαπλάσια ωστόσο ροπή, εξαιτίας της σχέσης μετάδοσης. Η γραμμική πλέον κίνηση μετακινεί τον κανόνα δεξιά ή
αριστερά, αλλάζοντας την κατεύθυνση των τροχών των οποίων οι πλήμνες είναι συνδεμένες με τα ακρόμπαρα και αυτά
με την σειρά τους στα ημίμπαρα  της κρεμαγιέρας.

Υδραυλική υποβοήθηση

Λόγω του αυξημένου φορτίου στον εμπρός άξονα, ειδικά στην περίπτωση οχημάτων βαρέως τύπου, τα πράγμα δεν
ήταν καθόλου ευχάριστα για τον οδηγό. Από τα τέλη της προηγούμενης χιλιετίας μόνο ορισμένες βασικές εκδόσεις
αυτοκινήτων πόλης δεν διαθέτουν υδραυλική υποβοήθηση. Πως όμως λειτουργεί το όλο σύστημα.

Με απλά λόγια πρόκειται για ένα υδραυλικό κύκλωμα όπου η πίεση μεταβάλλεται από μια φυγοκεντρική αντλία η
οποία λαμβάνει κίνηση μέσω ιμάντα από τον στροφαλοφόρο άξονα. Ανάλογα με την φορά περιστροφής της αυξομειώνεται
η υδραυλική πίεση, ανάμεσα σε δύο θαλάμους-έμβολα υποβοηθώντας κατά αυτόν τον τρόπο την κίνηση του συστήματος
διεύθυνσης. Ορισμένα συστήματα διαθέτουν μεταβλητή υποβοήθηση και συνδυάζονται με μια ηλεκτρονική μονάδα που
ελέγχει το βηματικό μοτέρ, ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας που ρυθμίζει την βηματική βαλβίδα μέσω ενός σετ γραναζιών
μεταβάλλοντας την δίοδο του υγρού. Έτσι, ανάλογα και με την ταχύτητα του αυτοκινήτου και την θέση της κολόνας
επαναπροσδιορίζει την αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός από το τιμόνι.

Στα ηλεκτρο-υδραυλικά συστήματα η διαφορά εντοπίζεται πως η κίνηση δεν προέρχεται από τον ιμάντα αλλά 
πραγματοποιείται από μία ανεξάρτητα ηλεκτρική αντλία.
Στα τελευταίας γενιάς αυτοκίνητα, η ηλεκτρική υποβοήθηση είτε στον άξονα τιμονιού είτε απευθείας στην κρεμαγιέρα έχει
πάρει το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς. Η ηλεκτρική κρεµαγιέρα, είναι απαραίτητη προϋπόθεση, σε συστήµατα υποβοήθησης
της οδήγησης, όπως για την 
διατήρηση λωρίδας  ή υποβοήθησης στάθµευσης, δυνατότητες που εµφανίζονται όλο και
συχνότερα στα σύγχρονα αυτοκίνητα. Επιπλέον, βοηθά στην εξοικονόµηση  των καυσίµων σε σύγκριση µε υδραυλική
υποβοήθηση τιµονιού – µέχρι 0.6 λίτρα ανά 100 χιλιόµετρα- ανάλογα µε τον κύκλο οδήγησης.

Μόνο ηλεκτρικά τιµόνια χρησιµοποιούνται στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δεδοµένου ότι η παροχή ηλεκτρικού ρεύµατος από
µια µηχανή καύσεως δεν είναι διαθέσιµη για ένα υδραυλικά υποβοηθούµενο σύστηµα διεύθυνσης. Το ίδιο συμβαίνει και
με την μελλοντική τάση για αυτόματη οδήγηση όπου το ίδιο το αυτοκίνητο αναλαμβάνει την οδήγηση και μέσο ηλεκτρονικών
αισθητήρων δίνει τις απαραίτητες εντολές.
Στη διάθεση σας για κάθε πληροφορία στο τηλ.:  210 9028393


Καλώς ήλθατε στην ιστοσελίδα μας  .

 

Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή των στοιχείων που εμφανίζονται εδώ, και κυρίως της βάσης δεδομένων συνολικά. Απαγορεύεται η αντιγραφή και η μεταβίβαση των δεδομένων ή ολόκληρης της βάσης δεδομένων χωρίς προηγούμενη έγκριση. Η παραβίαση των παραπάνω αποτελεί προσβολή των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας και διώκεται ποινικά.

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ